Dua

Hiçbir şeye isim vermemelerini diliyorum
Adem ile havvadan
Birdahaki gelişlerinde.
Hüznüm yanımda uyurken
Yokmuş gibi varsaymamalarını
Kırılmayı maddelere özel kılmamalarını diliyorum.
Silahımı doğru yere ateşliyorum ben
Bir yalanı hedefliyorum
Ama bir insan ölüyor.
Konuşmak zorunluluklarıysa eğer
Kurşuna çiçek demelerini diliyorum
Birdahaki gelişlerinde
Heyecanımın kanatları yok diye
Bir kuşun özgürlüğünü sahiplenememesini
Korkularımın kolları yok diye
Bir insan olamamasını
Kabul etmemelerini diliyorum.
Ve kurşuna çiçek deseydi adem
Kuşlar yere düşmezdi
Birdahaki gelişlerinde
Ölülere deniz demelerini diliyorum.









Yorumlar

  1. Bloğunuzda dolaşırken çalan müzikler-şarkılar gerçekten insanı rahatlatıyor ve bloğunuzda daha çok vakit geçirmeye teşvik ediyor.
    Bloğunuzu güncel tutmanız dileğimle...

    YanıtlaSil
  2. http://omyuforyou.blogspot.com.tr edebiyat , şiir ve hayata dair ... Ziyaret edilesi bir blog .

    YanıtlaSil

Yorum Gönder